понедельник, 4 мая 2015 г.

სასწავლო პროექტის გეგმა

სასწავლო პროექტის გეგმა

სასწავლო თემის ავტორი
სახელი და გვარი
ციცინო მუსელიანი
რაიონი
ლენტეხი
სკოლა
ლენტეხის #2 საჯარო სკოლა
ქალაქი
დაბა ლენტეხი
თემის  მონახაზი
თემის  დასახელება
რაგბი
თემის შინაარსი
მათემატიკური აპარატის ჩართულობა სპორტულ თამაშებში. მოსწავლეთა მიერ მოსაზრებების ჩამოყალიბება და დასაბუთება. ბუკლეტის  გამოშვება. ფორუმის მოწყობა.
საგანი
მათემატიკა
დონე/კლასი  
IX
განხორციელების დროის ჩარჩო
10 დღე
თემის საფუძვლები
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
მათ. IX.8. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომებ მოძებნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემების გადაჭრისას.

მათ. IX.9. მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნებისა და მათი კომპოზიციების კვლევა და გამოყენება.
მათ.IX.13. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და დასკვნების ჩამოყალიბება.



მოსწავლეთა ამოცანები/სწავლების შედეგები
მოსწავლეები შეძლებენ
·         ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომებ მოძებნა შეფასებას და მათი   გამოყენებას პრაქტიკული პრობლემების გადაჭრისას.
·         გეომეტრიული გარდაქმნებისა და მათი კომპოზიციების კვლევას და გამოყენებას.
·         მონაცემების შეგროვებას, ორგანიზებას, დემონსტრირებას, ინტერპრეტაციას და შესაბამისი დასკვნების    გაკეთებას;
·       ინტერნეტში ინფორმაციის უკეთ მოძიებას






მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა
რაში გვეხმარება სპორტული თამაშები?
თემატური კითხვები

რით განსხვავდება სხვადასხვა სპორული თამაშები?
იცნობთ რაგბის თამაშის წესებს?
დაგვეხმარება მათემატიკის ცოდნა რაგბის თამაშში?

შინაარსობრივი კითხვები

როგორი სიდიდეა ვექტორი?
როგორ კუთხეს ეწოდება ჩახაზული კუთხე? მკვეთი კუთხე?

შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო
პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე
მოსწავლეები მუშაობენ პროექტებზე და ასრულებენ დავალებებს
პროექტზე მუშაობის დასრულების შემდეგ





·         დისკუსია
·         დაფიქრდი, დაწყვილდი, გაუზიარე.

·         წინარე ცოდნის დადგენა
·         მოსწავლეთა მცდარი ცოდნის წინასწარი დადგენა

·         ჩეკლისტები: პრეზენტაციის, კვლევის, პოსტერის; თანამშრომლობითი ჩეკლისტი- თანამშრომლობითი უნარების მონიტორინგისათვის.
·         ჟურნალი 1.მოსწავლეები აკეთებენ ჩანაწერებს კვლევის დროს. 2.მოსწავლეები პასუხობენ მასწავლებლის შინაარსობრივ და თემატურ შეკითხვებს რვეულში.
კონფერენციები---1. კონფერენციაზე განიხილება პროექტის გეგმა  რამდენად შესრულებადია. 2.ინდივიდუალური მოხსენება
·         მოსწავლეს ეხმარება სწავლის პროცესის გაანალიზებაში( მეტაკოგნიცია), პროცესის თვითმონიტორინგში, თანამშრომლობით სწავლაში
მასწავლებელს ეხმარება კვლევის სწორი მიმართულების შენარჩუნებაში, მოსწავლეთა ჩართულობის უზრუნველყოფაში( პროგრესის მონიტორინგი)
·         საგაზეთო რუბრიკა
·         ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავ ლე
·          
რეფლექსია
მასალის გაგებისა და ამა თუ იმ უნარ-ჩვევის ათვისების ხარისხის შემიწმება სტანდარტთან შესაბამისობით.
თვითშეფასება







შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
·         პროცესის საბაზისო ცოდნის შესაფასებლად ცხრილის ვ-მ-ვ გამოყენება.
·         პრეზენტაციის რუბრიკა პრეზენტაციის შესაფასებლად.
·         ბროშურის რუბრიკა ბროშურის შესაფასებლად.
·         ვ-მ-ვ ცხრილი პროექტის ფარგლებში მიღებული ცოდნის შესაფასებლად დამოსწავლეების მიგღწევებზე ფოკუსირების მიზნით.
·         პროექტის რუბრიკა პროექტზე მუშაობის შესაფასებლად.


საბაზისო უნარ-ჩვევები
·         ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიების გამოცდილება
·         ელექტრონული პრეზენტაციების და საგამომცემლო პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება.
·         წრწირში ჩახაზული კუთხის ცოდნა.
·         ვექტორისა და მასზე მოქმედებების ცოდნა.
სასწავლო პროცედურები
1.      კლასის წინაშე განვიხილავ ზოგად შეკითხვას: რაში გვეხმარება სპორტული თამაშები?   შედეგებს სამუშაო ფურცელზე გადავიტან და კედელზე გავაკრავ რათა მოსწავლეებმა შეძლონ მისი დამატებით შევსება.
2.      კლასში ჩავატარებ გამოკითხვას. იცნობ თუ არ სპორტულ თამაშ რაგბს და მის მსგავს თამაშებს?
3.      მოსწავლეებს დავყოფ ჯგუფებად რათა თითოეულმა ჯგუფმა მოიძიოს ცნობები რაგბის თამაშის შესახებ.
4.      ვისაუბრებთ ცენტრალური, ჩახაზული კუთხეების შესახებ. ვექტორების ჯამის პოვნის წესებზე.
5.      ფურცელზე დავწერ საპრეზენტაციო თემებს :
I.                    რაგბის თამასშის კავშირი ცენტრალურ კუთხესთან
II.                 რაგბის თამაშის კავშირი ვექტორთან
თითოეულ ჯგუფს მივცემ არჩევანის უფლებას. დავურიგებ პრეზენტაციის რუბრიკას.
6.      შემდეგ ეტაპზე ჯგუფის ყოველი მოსწავლე შექმნისბროშურას,რომელიც ფართო საზოგადოებას დაურიგდება. მოსწავლეებს დავურიგებ ბროშურის რუბრიკას და მითითებებს ბროსურისათვის.
7.      ბროშურაზე მუშაობის დასრულების  შემდეგ მოვაწყობთ იმითირებულ საზოგადოებრივ ფორუმს, რომელძეც მოსწავლეები თავიანთი კვლევის შედეგებს წარადგენენ.










დიფერენცირებული სწავლება







მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
ü  .შეუძლია დამატებით გაზეთის გამოშვება.
ü  უზრუნველყოს თანატოლების დახმარება.
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები


ტექნოლოგიატექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის  საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)

 ფოტოკამერა
 კომპიუტერი (ები)
 ციფრული კამერა
 DVD ფლეიერი
 ინტერნეტკავშირი
 ლაზერული დისკი
 საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
 პროექტორი
 სკანერი
 ტელევიზორი
 VCR, ვიდეო
 ვიდეოკამერა
 ვიდეო საკონფერენციო აღჭურვილობა.
 სხვა      
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
 მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
 საგამომცემლო პროგრამები
 ელფოსტის პროგრამა
 ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
 ფოტო/სურათების დამუშავება
 ინტერნეტძიება
 მულტიმედია
 ვებგვერდის შექმნა
 ვორდის პროგრამა
 სხვა      


ბეჭდვითი მასალები
შეგიძლიათ იხილოთ  ბიბლიოგრაფიის ჩანართში
ინვენტარი/მასალები
ძირითადი მასალები, რომლებიც თემის ჩასატარებლად შეუკვეთეთ ან შეაგროვეთ და რომლებიც კურსის კონკრეტულ საკითხებს უკავშირდება. საჭირო არაა ყოველდღიური მასალების შეტანა, რომლებიც ისედაც ხელმისაწვდომია კლასში.
ინტერნეტრესურსები
სხვა რესურსები
საველე ვიზიტები რაგბის მოედანზე, ექსპერიმენტები,





Комментариев нет:

Отправить комментарий